Back in town

För er som inte varit i New York, har jag bara ett tips att komma med: ÅK DIT! Vi har haft strålande väder, klarblå himmel och vandrat omkring i linne. Bilder kommer att läggas upp allt eftersom, är fortfarande lite jetlaggad och försöker att komma ikapp på jobbet.

Tills vidare länkar jag till Antropologie. Det måste utan tvekan vara världens bästa affär för inredningsjunkies med lite personlig och "gammal-chic" stil. Jag var där tre gånger och kunde ha handlat ALLT, men jag fick inse mina begränsningar och hoppas på fin leverans från andra sidan Atlanten till min födelsedag istället. Lite småsaker blev det ändå, till exempel ugglan och hjorten på bilden som komemr göra sig finfina i vårt sovrum.
 
 
Kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0