Sneek a peak

...på balkongen. Det är lite småfix kvar, som till exempel plantering av fler blommor och örter, ett bord och "lull-lull". Men nu är helgen över och jag får inse att tiden inte räcker till allt man vill, utan nu får vi landa lite i att vi kan vara där ute och bara känna in läget. Golvet är vitt efter alla turer kring det och det nödvändigaste i möbelväg har införskaffats.

Efter löprundan igår har jag hunnit sitta där och läst, jag har myst med mamma i telefonen och jag har njutit av ett glas rött i solnedgången. Nu ser jag fram emot sommaren och alla kvällar jag ska spendera där. 

Två bänkar från Ikea som oljats in för att få en mörkare färg, dynor från Ikea, kuddar från vår gamla soffa (som ska få nya överdrag så småningom), kudde i säckväv med stryka-på-bild, pocketbok "Mord.net"



Turkosgröna gamla flaskor, loppis, den ena med en ditklistrad fjäril från Panduro, trälådor Ikea, texten har jag skrivit med stämplar från Anthropologie.

Pelargoner i lerkrukor med ditstämplad text. 

Skyltar, den turkosa är retro och den i trä har jag gjort själv med sand och snäckor från Nya Zeeland.

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har bestämt mig! Jag vill bo hos er, när får jag flytta in? ;)

2010-04-26 @ 23:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0