Blowing the wind


Vilken dag det blev! Löning, storm, halvdag på kontoret...sen åkte vi till älskade götet för att trenda lite på eftermiddagen. Min pendeltimme togs på lunchen istället för efter jobbet = lyx som heter duga. Istället för att vara hemma en och en halv timma senare efter jag lämnat kontoret, tog det mig en kvart att ta mig hem från Kungsportsplatsen. Me like! (Och nu är det bara drygt fyra veckor kvar tills att det blir så VARJE dag, då jag byter jobbstad till stan jag bor i).

Spanade in Acne, Velour, Weekday, Monki och H&M Trend. Om än lönen räckte till allt man vill ha...!
Jag har nån konstig förkärlek för blusar. Jag gillar egentligen inte alls att ha blus på mig, eller skjorta heller för den delen. Men ändå så är det oftast det jag kommer hem med. Idag hittade jag denna underbara på Weekday vintage. Jag tittade på den och tänkte "ååhhh måst ha". Sen tänkte jag "nej, jag har redan flera liknande såna hemma". Sen tänkte jag igen "ååhhh måst ha". Sen gick jag därifrån. Efter det sa Kristin "prova den vettja!".
Sen var det kört, den var min.

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Snusans inredningsblogg

Ja eller hur, våra batterier hamnar åxå till slut bland de nya och så förbannar man sig själv när de sedan hamnar i kameran.



Känner igen det där med kläder, jag har en förmåga att bara köpa kläder som jag redan har flera liknande av hemma. Samma med ljus och ljusstakar. Har mani på det men sedan ligger de mest bara i ett skåp och samlar damm.

2010-08-25 @ 21:17:08
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0