En dörr

Just nu är jag lite ledsen över min icke-aktiva budgivning på en dörr på Tradera. Rättare sagt: den gick ut försent på kvällen och då sov jag redan. Planen var att göra en sänggavel. Bilderna har jag hittat på olika bloggar, som den dåliga bildspararen jag är så har jag inte skrivit ner var... ber om ursäkt för det om du skulle råka hitta din bild här. Men ta det som en komplimang, jag gillar bilderna och idén väldigt mycket.


Mitt lilla projekt får helt enkelt genomföras under senare tillfälle. Eller som mannen säger: när vi skaffat hus. För då har jag absolut inga andra projekt på kö i mitt huvud...!

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin idé! Synd det där när man missar att auktioner går ut..



Superfint att ha vägghängd förvaring! Lätt att städa också när den inte står på golvet! ;) Du får säga det!

2010-08-31 @ 18:41:17
URL: http://landinskan.blogg.se/
Postat av: Lotten

Min svägerska har precis gjort en sådan sänggavel i deras gästrum. Jättefint!

HAr du varit på Återbruket och tittat. De har en massa gamla dörrar och fönster bland annat. De ligger ute i Gamlestaden.

2010-08-31 @ 22:13:41
URL: http://ornnastet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tycker det är supersnyggt med en gammal dörr som sänggavel. Skulle gärna ha något sådant själv.



Kram Pernilla

2010-09-01 @ 21:20:46
Postat av: Fröken pyssel

Vad roligt, jag har också tänkt att göra just en sådan sänggavel. Problemet är att vi har en 1,60-säng och det är svårt att hitta så låga dörrar, och en för stor dörr ser lite knasigt ut tycker jag :-S

2010-09-10 @ 22:36:41
URL: http://pysselmama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0