Finders keepers?

På resan mot okänt mål, hamnade vi idag på Blomstermåla på Särö. En fet lax till huvudrätt, och efterrätten är min söndagsbild: Mjölkchokladpannacotta med hallonsorbet och bär. Till maten drack jag veckans första glas, och eftersom det redan är söndag så ser jag det som ett säkert hösttecken: den dagliga semesterölen har bytts mot det rekommenderade intaget av 2 liter vatten per dag.

Har även gjort ett fynd i vårt soprum. En telefon stod där i fönstret och såg helt ensam ut, så den fick följa med oss hem. Den är väldigt fin, men jag vet inte vart jag skulle ställa den. Vi har redan en kobratelefon som liksom tar all telefonuppmärksamhet i vårt hem. Och då skulle den hamna i vårt förråd, så tänker att kanske någon annan behöver den mer. Tradera? Nån som vill köpa?

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Sofia

Precis, måste väl vara det som är meningen med livet?! :)

2010-08-22 @ 16:56:05
URL: http://landinskan.blogg.se/
Postat av: AnnaLeena

Hej,

Så roligt att du ville bidra med söndagsbilden!



Känn dig fri att delta

när du hinner och kan! Vi länkar din blogg till fabriken,

allt gott!

AnnaL

2010-08-22 @ 18:48:31
URL: http://inspirationsfabrik.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej duktiga du! Va roligt att du hittat till min lilla blogg, så jag hittade hit! Underbar är den din hemsida! Nu har jag avslöjat vad vi ska starta för företag! Kram på dig!/Tess

2010-08-24 @ 10:47:06
URL: http://fruadel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0