Ge mig en öl!

Idag har jag druckit höstens första stora mugg med the. Jag känner mig lite halvhängig på nåt konstigt sätt, och det som hjälper mot det är nån form av alkohol eller... ja, en kopp the då.

Kom gemensamt med en vän fram till idag att eftersom vi varit så duktiga heeela veckan, så ska vi inte förstöra det på torsdagen redan. Utan fortsätta vår sunda, vita livsstil. Det höll ungefär tills hon kommer hem efter jobbet och jag får ett sms "jag är förbannad, är det en ursäkt". Nej, svarar jag med stora bokstäver, här sitter jag ju med mitt the...!

Öl-lådan var sommarens dyra tradera-fynd. Jag tänker att den ska få stå på balkongen i vinter, men tills vidare får den husera i köket tillsammans med sockerlådan som vi har dagstidningarna i. Sen... när jag har det där stora huset: då ska de båda lådorna få stå i det där stora skafferiet med massa godsaker i sig.

Tills vidare: trevlig torsdagkväll.
Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, fint med gamla trälådor! Och lampan i förra inlägget. Lite färg kan vara kul, men vitt är ju alltid vitt!

2010-08-19 @ 22:54:00
URL: http://landinskan.blogg.se/
Postat av: alegni

hej therese och tack för besöket inne hos mig.

ifall du tröttnar på den fina trälådan och trots allt inte vill ha den i ditt framtida stora hus, finns det ett gott hem för den här hos mig ;)

2010-08-20 @ 07:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0