I min stol



I denna grythyttestol skulle jag hellre vilja sitta nu än att vara inregnad i en lägenhet. Om detta är äkta vara eller inte, inspirerad av den klassiska gamla trädgårdsstolen som kallas A2 från Grythyttan är den iallafall. Jag hittade den övergiven på en strand i Åsa utanför Kungsbacka. En strand som ligger alldeles i närheten av det huset vi bodde i under två veckor av vår semester.

Idag: typisk måndag med typiska måndagiga bekymmer. Det är varmt, men regnigt. Det är ny vecka, men längtar till helg. Symaskinen står framme, men har endast sytt upp jeans. Jag älskar vår lägenhet, men saknar hus. Jag letar grejer på Tradera, men har ingen plats över nånstans att ens stoppa in en liten kaffesked.

Nä, gott folk, imorgon är det tisdag och då vänder vi allt till positivt!
Kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0