Nattens belöning


En Ikea-katalog och en medalj! Härmed slipper jag vara orolig för att min "ingen reklam tack, men gärna Ikea-katalogen"-skylt på ytterdörren kom upp försent (som kom upp igår...!)

Tid i mål? Långsammare än vanligt, men bättre än förväntat på grund av skada i vänster ben. 56 minuter tog det. 30 av de minuterarna spenderades på de fem första kilometrarna, vilket innebär att jag sprang in 4 minuter på andra halvan och gick över mål utan att ens vara trött. Och att jag då hade sinnesnärvaro att leta upp Ikea-tältet :)

Idag kan jag inte gå (på grund av skadan i vänsterbenet). Så jag tror jag får bli uppassad och eventuellt spendera tid vid datorn hellre än att springa runt och greja med nåt projetkt.

Ha en skön söndag alla!
Kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0