Rutinmässig verklighet


Jag var beredd på att skriva att nu är sommaren över... men så blev det tropisk hetta och för en stund tror man att man är vid medelhavet. Imorse var det 25 grader i skuggan när jag gick upp, och för min del får det gärna vara så minst augusti ut. Jag vägrar allt som har med jeans, leggings och jacka att göra. Bara ben och sandaler håller ett tag till.

Nu är jag däremot tillbaka i den andra verkligheten som kallas jobb. Semestern och rosé-skimret är över för i år. Framför mig väntar en höst med nytt jobb, möbeltapetseringskurs och två underbara resor. Bloggen ska också få en del av uppmärksamheten, jag har saknat den lite under sommaren så nu är det dags för regelbundna uppdateringar igen.  

Hoppas vi ses!
Kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0