After holidaymood


Skulle boka in en helg med en vän idag, och när jag tittade i almanackan så var den i stort sett full fram till oktober. Mitt spontana semesterliv höll i sig en och en halv vecka alltså...! Det där som syns på bilden ovaför, lata dagar på stranden och sköna kvällspromenader med havet i bakgrunden. Sen kom jag på mig själv att lé, för det är bara roligheter jag ska göra. Så då gör det inte så mycket längre att almanackan är full.

Dagens händelse: vunnen aktion på Tradera. En grislampa! Den är orange. Planen är att lackera om den till vit. Men orange är ju ändå lite fulsnyggt. Så det kanske är dumt. Vad tycker du?

 Bild på lampa: Tradera
Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Lotten

Underbar lampa! Jag skulle behålla den härliga orange färgen - den är ju urcool!

2010-08-19 @ 09:39:35
URL: http://ornnastet.blogspot.com
Postat av: Fröken Prickig

Ja, orange är fulsnyggt - och lite svårt! - tycker jag. Har en orange lampa i glas i förrådet men kan inte hänga upp den för jag har inget som den ens möjligen skulle passa ihop med. Synd, för modellen är fin...

2010-08-19 @ 22:08:31
URL: http://frokenprickig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0