Garnförvaring

Julen är över. Äntligen, eller...?! För min del känns det verkligen som att jag blev snuvad på konfekten, men det kommer ju en jul till snart. Plus att oturen följer oss fortfarande. I söndags hörde vi ett brak i hallen: hatthyllan ramlade ner. Ja! Den åkte i golvet, skruven lossnade från väggfästet. Så idag tog vi oss i kragen och åkte till Ikea för att köpa en ny. Men borra upp den får vi göra en annan dag.

Visar en härlig förvaringspåse som jag köpt epå H&M Home för nån vecka sen. Passar utmärkt till alla garner. På stickorna nu har jag ett par benvärmare. Antal vantar som stickades till jul blev fem par. Så jag vilar lite med vantarna ett tag;)

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Hannis

Jag blir lika förvånad varje gång jag ser H&M:s inredningsgrejor!

Dom har en del fina saker och påsen är en av dom.



Alltså vad är det för otur ni blivit drabbade av??

Men det betyder att 2011 kommer att bli ett fantastiskt nytt år=))



Försöker vara optimist i dag då jag startade dagen med att hälla ut ett glas kaffe på vita mattan, sen tappa mascaran i toastolen och på vägen till jobbet cyklade jag omkull...

Det var inga vackra ord jag hävde ur mig om jag säger så=))

Kram Hannis

2010-12-29 @ 13:10:41
URL: http://www.hannishem.blogspot.com
Postat av: Hemmakatten

Det där med hatthyllan känner jag igen. Mina skruvar ( i hyllan alltså) lossnade för några veckor sedan och hyllan hade fram till igår kväll legat på golvet och stört husfriden under en längre tid. Stod inte ut längre utan fick ett ryck och skruvade upp den igen. Den här gången med förhoppningsvis bättre plugg och skruv. Hoppas den håller nu. Länge! (ta i trä)



Skönt att du är på benen igen i alla fall!

2010-12-29 @ 13:15:22
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0