Krans i stora lass

Jag visste inte riktigt hur mycket granris som skulle gå åt till två kransar, så jag packade hela bagaget fullt på bilen. Hade vi haft en liten Smart så kanske det hade räckt till en halv krans, men vi har en lite större än så och det innebar att jag helt plötsligt hade en krans över. 

Ytterdörren? Nä. Köket? Nä. Extrarummet fick det bli. Och oj, vad det ser bättre ut i verkligheten än på kort, men eftersom alla har så bra fantasi så kan ni tänka er det själva:) 

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Hannis

Snyggt som 17!

Gillar dina grejer med snören och jordar.

Ser fräscht ut så det tänker jag helt klart börja använda mig av=))

Kram Hannis



Ps.Nu ska jag sluta tjata om jordar också!

2010-12-07 @ 09:42:04
URL: http://www.hannishem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0