Sätt en krans på julen

Att fota i motljus är inte min kopp the så att säga...! Men hur som helst, bilderna kommer äntligen här på de hemmagjorda granris-kransarna, om än aningens (läs: vansinningt) mörka. Granriset är så klart helt lagligt plockat och barren stack inte alls i händerna när jag band ihop dem.

Tanken var att ha vitt sidenband som upphängningsanordning, men väl på Panduro fick jag ett ryck och köpte sadeljord istället. Jag tänkte att dte räcker att stjärnan är vit, men nu vet jag inte om jag ångrade mig eller inte. Får bli till nästa år i så fall.  

Känslan på slutresultatet blev... det känns som att vi bor på landet. Perfekt! För det är ju där man ska vara på jul, inte inne i stan.


Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Hannis

Säljer dom sadeljord på Panduro???

Det har jag letat efter.



Jäkligt snyggt blev det med kransarna!

Ursäkta att jag tar i lite men det kändes så=))

Gillar dina klossar också.



Nu måste jag spana på P:s hemsida efter sadeljord!



Kram Hannis

2010-12-01 @ 20:51:27
URL: http://www.hannishem.blogspot.com
Postat av: Lotten

Vad fina dom blev! Hela fönstret ser jättejuligt ut....



Med risk att låta som värsta stalkern nu - jag vet vart du bor nu ;-) Jag ser ju "skrapan" där i fönstret....



Kraam Lotten

2010-12-02 @ 08:54:33
URL: http://ornnastet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej..



Snyggt! Jättefint i dina stora fönster..



Kram Mia

2010-12-02 @ 22:27:59
Postat av: Fröken Prickig

Verkligen jättefint! Det ser så mysigt och enhetligt ut! Undrade om den där glöggen "Jakobs..." har ni gjort den själv eller?? Har inte druckit alkoholglögg än, dock en kopp på dagis, fast utan alkoholen då så klart:)

2010-12-03 @ 22:42:26
URL: http://frokenprickig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0