Brudslöjan


Helgen med släkten förflöt fint, massa gott att äta och morfar som ständigt fyllde på snapsglaset, eller supesglaset som han skulle sagt det. 

Mina föräldrar bor inte direkt på landet, men väl bredvid en djurpark. Där finns getter, grisar, kaniner, kor och hästar. Vi stötte även på påfågeln och dess fantastiska fjädrar, nästan så att Victoria hade kunnat låna dem som sitt släp. 


Fick även sålt våra köksstolar under helgen som gick, så imorgon kan jag ta hem fynden från Myrorna som fortfarande står under skrivbordet på jobbet. Längtar till att få greja om nu, men om jag känner min almanacka rätt så har jag på känn att det får prioriteras bort just för tillfället. Det är mycket, mycket nu och semester känns lite för långt bort för att man ska orka köra på ända tills dess. 

Men värmen är på ingång, fick försmak på solen idag, härligt!  

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Ida

påfåglar är nog bland de vackraste djuren jag vet :)

2010-06-24 @ 19:01:01
URL: http://spegelrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0