Crochet pillow!

Superfina bloggen Vintage lottar just nu ut två stycken kuddar i sånt där härlig gammal virklappeteknik från Jotex. Länge har tanken funnits hs mig att virka en filt i detta mönster. Garnet är införskaffat, men när jag väl skulle sätta mig ner och börja upptäckte jag att jag hade en för stor virknål... och nu har det gått flera veckor till, utan att jag ens varit i närheten av en butik som säljer virknålar. Skräpning på snabbheten där, ja tack.

Tills vidare hoppas jag på tur i spel, eller lotteri kanske är mer rätt ordval.
Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Milla

Har du ingen en loppis i närheten? Där kan du köpa virknålar för en spottstyver :D

Gör du din webdesign själv? Snyggt är det...Kram

2010-06-01 @ 17:52:15
URL: http://prefersimplicity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0