Sommarlov


Det blev ett litet ofrivilligt uppehåll här, vet inte vad som hände riktigt...! Men nu är midsommar över, några jobbiga dagar på jobbet är över, och framför mig ser jag en lång, varm och härlig sommar. Idag har jag bränt mig för första gången i år, men det var det värt för att slippa vara vintergenomskinlig. Vi är ju ändå redan snart i juli, och då kanske lite sommarbränna kan vara på sin plats.

Idag har vi sett den första mogna jordgubben på vår balkong. Vi måste väl dock vänta in på mogen nummer två för att slippa dela den på två.




Imorgon börjar ny arbetsvecka, men nedräkningen till semestern har för för längesedan börjat och ljust i tunneln lyser allt starkare.

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0