H&M Shoes



Jag och en vän hade diskussionen häromdagen ni vet när man "måste" köpa nåt, när man blir lite förälskad i det man ser och är beredd att offra hela sitt sparkonto för. Hon hade den upplevelsen med en blus från Weekday, och från att inte vetat att den existerat innan hon gick in i affären så kan hon numera inte leva utan den. Och det är ju frågan man får ställa sig vid sådana tillfällen... kan jag leva utan denna?

Jag sa att det var längesen jag fick en sån känsla, många gånger som jag hållt i nåt jag tycker är snyggt men ändå slutat i icke-köp. Men så hände det igår! Vi hade lite tid över efter att vi ätit thai på lunchen, och vi hamnade på H&M. De andra skulle kolla in Garden Collection och jag skulle inte ha nåt.

Men! Där stod de! Skorna jag har letat efter! De är perfekta! Så de står numera i min hall och bara väntar på att bli använda.
Kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0