Multitasking

Äta, hänga tvätt, kolla på Roomservice, gå igenom dagens post, kolla bloggar, lägga upp kamerabilder... ibland är det tur att man kan göra flera saker samtidigt. Om slutresultatet blir bra är ju en annan historia.

När jag kom innanför dörren förut var "Halvåtta hos mig" påslaget på fyran. Trots att svetten fortfarande rann av mig efter träningen, så kunde jag inte låta bli att kolla klart. Jag föll direkt för Marikas kombinerade matsal och vardagsrum. Det var så enkelt ihopsatt och ändå så vansinnigt fint. Det var tidningar i travar i bokhyllan, fina illustrationer på väggen och härligt bord. Inspiration till omplacering hemma, ja tack!

Nedan dagens fläta och porslinsörhänge.

Kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0