Belöningen: salt bris

En nära-döden upplevelse och ett värmeslag senare så har vi haft en underbart mysig dag. Årets upplaga av Göteborgsvarvet får gå till en av de sämsta dagarna i historien för min del, att jag över huvud taget kom i mål är ett under. Jag antar att jag har de täta vätskekontrollerna och duscharna utmed banan att tacka för det, kroppen fullkomligt kokade och det brände på varenda del av kroppen. Jag vill inte skylla på nåt, och jag vill absolut inte klaga på värmen. Men nu gör jag både och. Jag skyller på värmen och den stekande solen, att det var som en kokande gryta utmed hela banan och att kroppen inte är anpassad för det någonstans. Så sent som förra veckan hade man ju underställ på sig när man sprang ute.

Idag tog vi vagnen till Långedrag. Åt en låååång och välförtjänt tre-rätterslunch med välsmakande rött till. Lax till förrätt, anka till huvudrätt och chokladmousse till efterrätt. Njutit av solen och en härlig promenad bland fina hus. Fler såna här dagar tack. 




Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Lotten

Jag är superimponerad av alla er som faktiskt tog er i mål. JAg jobbar på IVA och där hade vi tre löpare som fick ligga över natten....

Vad härligt det såg ut på er tur till Långedrag!



Kram Lotten

2010-05-24 @ 07:44:07
URL: http://ornnastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0