Av längtan

Jag vet att mamma ser fram emot kommande tillställning (dit vi för övrigt inte ens bestämt datum ännu), när man får såna här mail: "Jag hittade denna sidan med bröllopsklänningar, du kanske kan få lite inspiration. Kram mamma"

Jag kollade på klänningarna, men föll tyvärr inte för någon av dem. Priserna är helt ok, för att inte säga billiga (?), direktimporterade från Asien. Sy själv, ringa en vän, köpa 2nd hand... eller en blandning av dem alla tror jag är receptet på min klänning.   

Världens underbaraste och finaste bröllop måste vara detta. Fantastisk och inspirerande miljö, kanske kan va nåt för oss vem vet...!?

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Hem och Lycka

Vackra bilder!



kram Mia

2010-05-27 @ 18:11:15
URL: http://hemochlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0