Le marriage

Funderingarna är många hur man skulle kunna genomföra bröllopet på mesta och bästa sätt.

Just nu drömmer jag om detta huset i Frankrike, beläget en mil från Cannes. I det 250 kvadrat stora huset finns det sängplats för 12 personer, poolen är utanför dörren och trädgårdens lummighet erbjuder både avskiljdhet och hög mysfaktor. 

Här tänker jag att det blir en liten intim tillställning med den närmsta familjen, med middag i den stora matsalen och vigselceremonin i i någon av stenvalven i trädgården.  

Den som kan erbjuda tjänster som håruppsättning, klänningspåklädning, middagsservering och fotografering blir bjuden...!














Kram Therese

Kommentarer
Postat av: InneoUte-Malin

Underbart! Har svårt att tänka mig så mycket bättre. :-)

2010-05-31 @ 20:18:35
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: hemmabloggaren

Det ser heeelt ljuvligt ut.

2010-06-01 @ 14:37:01
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: Kinga

Pax för klänningspåklädning!!! Kan även erbjuda mig att ta kort under hela dagen/kvällen (och ja, jag kan tänka mig att göra detta i nyktert tillstånd) :)

2010-06-01 @ 17:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0