När jag tittar ut...




...genom mitt fönster, är det detta som ögat ser. När vi numera sitter på den inglasade balkongen på kvällarna och drömmer oss bort, då ser vi havet där gräset tar slut. Vi glömmer bort de röda tegelhusen och ser segelbåtar istället för bilar. Att vi ständigt hör fågelmåsarnas skriande gör att drömmen känns lite mer verklig än om vi hade bott mitt på den västgötska slätten där jag är uppvuxen.

Att bo ett stenkast från Slottsskogen har sina för- och nackdelar, närheten till allt vad stan har att erbjuda är ett plus medan minuset ligger på det jag precis nämnde: utsikten.

Utmaningen om att visa vad man ser utanför sitt fönster kommer från Anna-Malin som driver den oerhört vackra och välgjorda blogg Helt enkelt. Kika in där vettja!
Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Anna-Malin

Jag tycker ni har en vacker utsikt!!

Kul att du ville vara med!



//Anna-Malin

2010-05-20 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0