Honey, I'm hooome!

Jaja, jag vet. Har varit hemma några dagar redan, men tiden kan ju inte alltid tillbringas till det man vill. Underbar resa med hela familjen har det varit, alla höll sams och alla fick som de ville. Sol, bad, drinkar, härlig havsutsikt från rummet, avslappnat och skönt.

Helgen som gick bestod i Håkan-konsert (underbar) och tandvärk (aj, framförallt för plånboken). Blev hemma från jobbet idag då jag varken kan äta eller ser normal ut. Vänster kind är större än hos en bäver, men även människor kanske behöver hamstra inför vintern... nä, förlåt, dålig göteborgsk humor.

Innan värsta värken satte in i lördags hann jag iallafall med att vinterbona för pelargonerna på balkongen. Hoppas att det inte blir 30 minusgrader hela vintern så att de klarar sig, förra året var de väl redan döda vid den här tiden. Stegen i björk har jag borrat ihop med hjälp av pappa, och grenarna är hemsläpade av mig själv (och ja, det var jag som dammsög bilen alldeles själv efteråt).

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: ias Corner

Ha ha ha, vilken superrolig idé med björkstegen!! Kanonsöt och väldigt mycket charm! En fråga bara, hur får du krukorna att stå kvar??



Ha en fin tisdagskväll!

Stor kram!

2010-11-09 @ 17:03:21
URL: http://ias-new-corner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0