Ljushörna


Två saker som jag länge har haft i huvudet som nu äntligen är genomförda: köpa en dymo och sätta kronljus i en stor glasburk.

Skönaste fredagen igår på länge. Vi blev bjudna på lunch med jobbet vid havet. Fantastisk förrätt som var buffé (!) med olika sorters skaldjur, sill och lax. Kummel till huvudrätt och en otroligt chokladig och kladdig kladdkaka efteråt. Mätt var förnamnet, tur att arbetsdagen tog slut där. Vilken lyx att få komma hem klockan tre och fortfarande få lön till klockan fem, för mig har det sällan eller aldrig hänt så jag njöt lite extra.  

En rolig lördag har vi framför oss: vi ska åka till Björkö för att spana in ett möjligt ställe att ha vårt bröllop på, och ikväll ska vi ha hit en hög vänner på tapas. Hoppas att alla är hungriga så att vi inte behöver äta tapas fram till jul...!

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, tack! :) Vad roligt att du gillar vårat kök! Tolixstolen är helt fantastisk, jag ångrar inte en sekund att jag köpte den. Skulle gärna ha fler nån gång.



Att ha ljus i en stor glasburk är superfint! Och ännu finare med din textremsa på!

Kram!

2010-11-13 @ 10:19:19
URL: http://landinskan.blogg.se/
Postat av: Hemmakatten

Vilken snygg hörna. Att ha ljus så där blir både funktionellt och en trevlig inredningsdetalj.

Ha det bra!

2010-11-13 @ 15:32:34
URL: http://hemmakatten.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, även den där lampan gillar jag :-D Foten är superhärlig med sin fina form :-)

2010-11-14 @ 17:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0