Vänder blad

Som en del redan märkt: jag har gjort om lite här. Och som ni alla vet så tar saker alltid längre tid än man tror, då den kommer att pysslas med ett tag tills jag är nöjd, men helheten är på plats och det var dags att byta ut det gamla utseeendet.

Hoppas ni stannar kvar! Jag blir verkligen så glad av alla kommentarer och uppmuntran, det värmer så här i vintermörkret.

Inatt har det snöat. Och det är jag kanske lite glad för, det värsta med det är att vi inte har vinterdäcken på än...*skäms*. Men idag står bröllopsplanering på schemat, vilket innebär att pappa kommer med hemleverans av just.... vinterdäck! Alla föräldrar ska tillsammans med blivande äkta makarna intaga en gemesam middag för att diskutera om jag verkligen FÅR byta efternamn och därmed bli medlem i en ny familj. Nä, skämt åsido. Vi ska ut och äta och dricka gott ikväll, och även prata upplägg av vårt kommande äventyr (läs: hur dyrt får det bli...?!). hihi

Inte varje dag jag har snittblommor i badrummet, men nu när jag har det så ska jag visa det! Den överfulla tvättkorgen fick vara med också, glasburken med tvål, ramen med tänkvärda ord och tandborstglaset med säckväv. Brunt, grönt, trä och svart är helt klart mina favoritfärger tillsammans med lite grönt.



Kram Therese

Kommentarer
Postat av: ia

Ha ha ha, så lustigt att du med visade badrum!

Jag visade bara väldigt valda delar, toaletten är snygg i sig, jag har bytt lock på den osv men resten av badrummet är verkligen fruktansvärt eftersom kaklet är ett enda vimmel av blått och vitt (inte så "snyggt" som på mina bilder - golvet är ju helt psykadeliskt!!)



Klart du ska ha hund! Köp en ridgeback! ha ha ha ha Ååå, vad mysigt med familjemiddag! Jag önskar verkligen att sambon kunde göra en ärbar kvinna av mig någon gång. Vi har hängt ihop i 9 1/2 år och har barn tillsammans, det är dags nu, tycker jag...!



Ja ja, nu ska jag passa på att njuta av lugnet och brodera lite, sonen är bortlånad och ikväll blir det bio för bara mig och sambon!

Ta hand om er! Stor kram!

2010-11-20 @ 15:24:10
URL: http://ias-new-corner.blogspot.com
Postat av: LissenTo

Ha en mysig kväll med hela familjen!



Var till mysiga Gunnebo slott idag i fin vinterskrud!



Ha en toppen kväll!//Lissen

2010-11-20 @ 18:35:36
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Fint du fått det här! Ja, liljor är underbara, riktigt lyx att ha det i badrummet med:D Det lät som en spännande middag, hoppas ni kommer fram till nåt bra;) Kram!

2010-11-20 @ 20:25:49
URL: http://frokenpiff.blogspot.com
Postat av: Malin

jag tycker det låter så otroligt spännande att ni ska gifta er :) jag önskar er all lycka till. Gillar er överfulla tvättkorg starkt. Du bevisar att du är inget annat än en människa. Angående din kommentar, så har Ellos.se ett litet sortiment från Zara Home :)



Kram Malin

2010-11-20 @ 20:34:55
URL: http://joyforhome.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, eller hur! Jag brukar ändå glömma bort att vattna.. Och snittblommor är ju finare också!



Hoppas att det har gått bra med bröllopsplaneringen! :)

2010-11-20 @ 22:04:22
URL: http://landinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0