Kissing birds

Igår skulle jag bli hämtad av mannen efter jobbet. Och jag blev lite tidigare än tänkt helt ofrivilligt: byggarbetare ska riva en vägg i helgen precis där jag sitter. Och när de kom vid halv fem såg jag det som ett tecken på att ta helg.

Brevid jobbet finns en bra second hand. Jag har hört att man måste vara där när de öppnar vid tolv, men jag tog en sväng in dit iallafall. Och där i dörren står en stooor tavla med fåglar. Jag ser direkt hur jag kan tapetsera än det ena, än det andra. Frågar vad de ska ha, och 30 kronor senare är den min.

Insidan på en byrå som jag har underkläder i, insidan på vårt kommande skåp i extrarummet... eller ska man helt enkelt låta den vara en tavla men med en annan ram?!



Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Hannis

Gillar!

Skulle ha den som en tavla jag och låta den synas=))



Må så gott!

2010-10-10 @ 08:03:13
URL: http://www.hannishem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0