China from Indiska


Nyss hemkommen från Uddevalla, ett tjejdygn med skvaller och vin. Hade bråttom igår när jag mellanlandade mellan jobbet och att komma iväg, vilket gjorde att jag glömde kameran... Min vän som jag hälsade på och hennes man bor i ett 280 kvadrat stort hus som de renoverar med noggrannhet och bra smak. Bilderna hade blivit fina, men det får helt enkelt bli nästa gång.

Skålarna är ett fynd från sommarrean. Jag hittade dem av en slump för 20 kronor styck på Indiska, de var lite halvgömda bakom andra grejer, och när jag kom till kassan visdae det sig att det var två för en på all rea. Så en tjuga för båda. En tjuga över till godis alltså, underbart.  

Ikväll blir det mannens hemmalagade tre-rätters (har han saknat mig tro...?!), ett glas vin till det och sen kan jag nog spendera nån timma framför datorn och Hemnet.

Hus på 280 kvadrat sökes :)

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Norrfrids Eija

Vilket fynd du gjorde! Funderade på att skaffa dessa skålar i somras, och det var INNAN rean....Indiska har mycket fint, köpte en hängmatta därifrån i somras, superfin!

2010-09-11 @ 21:41:32
URL: http://norrfrid.blogspot.com
Postat av: Fröken Prickig

Fiiint! Kul att du gillade beskrivning och köp en ny nål vettja och sätt igång:)

2010-09-11 @ 21:52:46
URL: http://frokenprickig.blogg.se/
Postat av: LissenTo

Vilket fynd du gjorde!

Trevligt med både tjejfest och att komma hem till trerätters.

Kram Lissen

2010-09-12 @ 08:45:10
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0