Klädhängare


För några år sedan när jag jobbade som dekoratör på Lindex, hade vi en skyltning med en klädstång. Ytterligare ett litet tag efter den skyltningen hade vi en utrensning i vårt lager. Som den samlare jag är hade jag inget hellre än att velat ha den där klädstången. Jag fick ge mig pga av 1. jag var på gång att sluta till förmån för ett år i Australien 2. min lägenhet skulle packas ihop och få plats i mitt gamla flickrum (som skulle visa sig bli utspridd lite här och där i diverse garage och förråd, än idag har jag inte lyckats samla ihop alla mina saker...).

Hur som helst, jag har fortfarande ingen klädstång. Men drömmen om den lever kvar. 
Den översta från House Doctor, den undre från Ikea. Skiljer endast si så där...nån tusenlapp på dem ;)



Tack för tipset!

   
Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Frida

vad kallas en sån? :p drömmer oxå om en sån^^

2010-11-20 @ 22:50:32
URL: http://fridaaans.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Den svarta klädstången kommer inte från House Doctor (har varit på deras hemsida, vet du vart den kommer ifrån egentligen? Letar desperat efter en sådan.

2011-10-17 @ 14:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0