Nytt blad


Igår var det dags för mig att säga hejdå till nästan tre års arbete, säga hejdå till tre timmars pendling om dagen och vända blad i mitt liv. Jag byter en klädkedja mot en annan, jag lämnar modehysteriska tjejer till sansade män. Trodde aldrig att jag skulle jobba med herrkläder, men på måndag startar det och jag ser fram emot det otroligt mycket.

Har nog inte riktigt fattat än att jag aldrig mer behöver åka till Borås för att jobba, att jag istället kommer kunna ta bilen i fem minuter och vara på kontoret. Vad ska jag göra av all min tid...?!

På översta bilden syns en tavla i bakgrunden som finaste Bea har målat, en numera före detta kollega. Av de rara på min avdelning fick jag en inredningsbok, tur att de känner mig väl :) Blommorna fick jag av teamet jag jobbat med under det senaste året. 

Nu väntar snart vin och tre-rätters. Japp, är en bra man jag har skaffat.

 

Kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0