The final countdown


Efter min London-resa skulle jag ha tre arbetsdagar kvar. Och det var tre dagar jag faktiskt hade sett fram emot, plus att kvällarna till dessa tre dagar var fullspäckade med aktiviteter med arbetskompisar.

Men jag ligger deckad i soffan, förpassad till att titta på Hem till gården och sämre dokumentärer på TV4 Fakta. Fick med mig två tidningar hem från England, men eftersom planet var försenat så har jag redan läst ut dem för länge sen.   

Doktorns ordination är vila, vila, vila. Nytt jobb på måndag, och då måste jag vara frisk. Så eh, ja... jag går väl och vilar lite till då.

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Lotten

Usch då, stackars dig! Hoppas att du kryar på dig innan måndag då ;-)



Jag blir alltid sjuk när jag flyger till London... Det har aldrig slått fel hittills! Klen tröst.... men ändå.



Kraam Lotten

2010-09-23 @ 12:32:00
URL: http://ornnastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0