These boots are made for walking


Jag har letat och letat och letat... efter ett par exakt såna här boots. Jag är definitivt en klänningstjej och har behövt ha ett par såna här till de otaliga klänningar som hänger i garderoben. Jag har bara inte hittat de perfekta.

Förrän nu! Och på Emmaus av alla ställen! Överlycklig över mitt kap pryder de numera mina fötter varje dag.

Om det blir samma imorgon får vi se. Jag känner mig inte bra, jättehängig och ont i halsen. Så en tidig kväll får det bli, sova står högt i kurs just nu. God natt.
Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Maria

ÅHHH: LOVELY!



Jag är på jakt efter liknande men har ett par i minnet som jag inte riktigt kan glömma. Ska ta och överlägga med min ekonomi (och mitt förstånd).....



Ja Budapest var verkligen en underbar stad! Alla var vänliga, arkitekturen fantastisk och saluhallen, ja där hade jag kunnat bo även om det innebar att tälta på golvet mellan stånden!



Ha en fin kväll!

Kram Maria

2010-09-02 @ 22:12:44
URL: http://mariaemb.blogspot.com/
Postat av: Helen

Vilka godingar!! Och dessutom såg de så mjuka och sköna ut. Så jag förstår att du är lycklig.



Ha det gott, kram!

2010-09-02 @ 23:09:57
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hehe, jag har redan klickat hem den! :D

Längtar tills den kommer!



Finfina boots!



2010-09-03 @ 08:03:17
URL: http://landinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0