Solenergi

Efter en lång och lat påsk, där det mest ansträngande jag har gjort var att lyfta handen för att greppa vinglaset, har jag haft en supereffektiv dag.

Förutom en obligatorisk arbetsdag har jag idag: tagit en timmas morgonpromenad, gjort färdigt placeringskorten till bröllopet, färgat håret, målat balkonggolvet och en mdf-skiva som ska användas på bröllopet, sprungit en mil, fotat till tisdagstemat, tvättat och diskuterat med min blivande varför han inte har grattat mig på min namnsdag.

Fabrikens tisdagstema är idag På mitt soffbord. Jag visade ju det förra veckan, men vi kör igen. Jag gillar det, så inte mig emot. Idag samsas Damernas med svartsprejade flaskor, en svartsprejad kammarljusstake och några kvistar från ett träd som jag satte i "supesglasen" (eller mormor och morfars bröllopsglas för er som inte hängt med förut).

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du kunna koppla av så mycket och förstår att det är mycket att stå i inför bröllopet.



Ha en skön vecka. // Kram Lissen

2011-04-26 @ 23:05:04
Postat av: Anonym

Skönt att du kunna koppla av så mycket och förstår att det är mycket att stå i inför bröllopet.



Ha en skön vecka. // Kram Lissen

2011-04-26 @ 23:05:09
Postat av: Tina

Hej, gillar bilden som du tagit uppifrån. Den blev lite magisk i färgerna..

Så spännande det är med bröllop, min käre han åkte fast för fortkörning veckan innan. Gissa vem som blev så arg så det rök om det..blev en del extra jobb..Så går det när man har en snabb bil, var förklaringen?! Nja, han skämdes bra mycket också, ska jag tillägga.

Nu tror du säkert inte att jag verkar klok men jag har ändå lagt till dig på min lista ler...



Ha en bra dag!

2011-04-27 @ 07:08:36
URL: http://www.meandmyshed.blogspot.com
Postat av: Fröken Prickig

Det kallar jag effektivt!!

2011-04-27 @ 10:35:10
URL: http://frokenprickig.blogg.se/
Postat av: Hannis

Om du kunde höra mig nu skulle du höra att jag busvisslade!

Gillar din stil som du vet!



Sen gillar jag din ansträngning med vinglaset också, hehe.

En aktivitet som passar mig.



Kram Hannis

2011-04-27 @ 11:34:37
URL: http://www.hannishem.blogspot.com
Postat av: Jill

Gilla också ert soffbord! Himla snygga bilder du fotograferat i din effektvitet. Blir nästan lite matt av listan din...eller kanske smått avundsjuk... :-)



Hoppas du har haft en fin onsdag!

2011-04-27 @ 16:38:25
URL: http://fyrarumochkok.blogspot.com/
Postat av: malin

Det kallar jag en riktig ledighet :) hoppas allt är bra med dig? bröllopet börjar närma sig nu ju :)



Kram Malin

2011-04-27 @ 16:59:02
URL: http://joyforhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0