En fisk på kroken

Det händer ibland att jag åker till Helsingborg i jobbet, ungefär varannan gång tar jag tåget och varannan gång bilen. Idag var det dags för bil. Jag borde ha tagit båten, översvämningen på E6:an gjorde att det tog ungefär en och en halv timme att ens komma ut ur Göteborg.

Så jag var inte den som sa nej när min chef ville åka till Ikea innan vi åkte hem. En kraftig humörhöjare, men nu måste jag ju åka dit med större plånbok per omgående... med mig hem idag fick jag ett gäng fiskar och några chokladkakor för en femma styck. Jag har hört att man inte kan hänga på stranden längre utan att det nu är ok att gömma sig i stora tunikor....!


 

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Johanna Stålros

hihi du har så rätt, när kan vi frossa;) jag längtar efter nya Ikea katalogen....Kram Johanna

2011-08-15 @ 21:32:47
URL: http://www.njutbarating.blogspot.com
Postat av: Tina

Nu blir jag lite full i skratt..jag har idag hittat ett gäng Surteglasburkar med nästan exakt likadana metall klämmor, som du visar här! Fotade dem innan det blev mörkt, man måste ju passa på i dagsljuset.

Jisses, ett sånt väder. Lika bra och plocka undan bikinin och börjar käka upp mig så jag klarar vintern och kylan, he he.



kram på dig!

2011-08-15 @ 22:10:14
URL: http://www.meandmyshed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0