It ain't over yet

Så har ju den där jobbiga vårångesten och träningshetsen lagt sig för de flesta. Dock kom jag på att det endast är två månader kvar tills jag ska blotta mig på stranden igen. Här hemma kan man ju gömma sig i vassen om man vill, men på en lång och vit sandstrand på Aruba är nog den valmöjligheten inget jag kan räkna med.

Efter bröllopet i början på juni så slappnade jag av med det där lite grann och tänkte mest nu är jag ju gift... han vet ju vad han sa ja till liksom;)

Dags att åtgälda sommarens synder, en stor träningsdos tår på schemat denna veckan. Har börjat bra tycker jag! Body combat, Body balance och en löprunda på 7 kilometer har jag hunnit med. Av tre möjliga dagar att träna på får jag nog kalla det full pott...!




Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra kämpat, keep on girl;) Aruba- suck så härligt......kram

2011-08-24 @ 20:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0