Avlastning

Igår i samband med vår gemensamma veckostädning (ja, vi har struktur på det där nu för tiden, och utan protest dessutom...nästan iallafall haha), fick jag för mig att ändra lite i köket. Klockan var halvnio på kvällen, jag var trött efter träning och en lång jobbdag plus att jag var i matkoma efter att ha vräkt i mig kanske tio pannkakor på fem minuter. Det blev såklart inte alls bra, och jag upptäckte att vi har för lite yta att ställa saker på. Har lyckats surfa runt på Factory 20 och hittat en massa fint som kan tänkas fungera som avlastningsbord i köket. Undra vilken plats det får på handlingslistan, finns ju absolut ingenting på den listan sedan innan;)



Bilder Factory 20.

Nu kära vänner, är det helg!
Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Marias Hörna

Hej på dig. Va kul att du tittat in till mig. Så att jag fick möjlighet att hitta din fina blogg. Kul när jag hittar nya bloggar som jag gillar :) Öronmärker dig så att jag inte tappar bort dig nu. Hoppas du får en underbar helg. Kramar från Marias Hörna

2011-02-25 @ 14:20:46
URL: http://mariashrna.blogspot.com/
Postat av: Malin

ja ibland blir det inte som man tänkt sig. Särskilt inte när man stressar :p vilka fina bord



Kram Malin

2011-02-26 @ 16:48:02
URL: http://joyforhome.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Åh så snyggt! Älskar den råa industrikänslan i bilderna :) Hoppas du finner något sätt som blir så där helt rätt :)



Ha en fortsatt härlig dag! kram Linnéa

2011-02-27 @ 09:05:03
URL: http://drommarochlycka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0