Made by me

Tisdag och tema på Fabriken. Ett lätt-som-en-plätt-tema tänkte jag. Lite för lätt kanske, vad ska man välja... tog lite bilder i helgen och såg att jag fått med min kudde jag har i soffan. Så det får bli en rent slumpmässigt bild, och därmed mindre tydlighet på ändamålet kanske.

Hur som helst, kudden har jag sytt själv. Vitt "bubbeltyg" med svarta bokstäver i fuskskinn. Bokstäverna klippte jag ut och sydde dit en gång när jag låg hemma sjuk och var uttråkad. Nån annan gång tror jag inte jag skulle komma på tanken att göra nåt så pilligt...;)



PLEA
SE PUT
YOUR HE
AD ON M
E

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Lotten

Åhh den är ju jättefin! Typiskt att ge sig på sådana pilliga projekt när man är sjuk ;-)

2011-02-08 @ 21:59:05
URL: http://ornnastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0