Det handlar om bröllop

Söndag betyder söndagsbild på Fabriken. Denna veckan har präglats av vårt kommande bröllop, därför visar jag min inspirationsbok och en liten del av inbjudningskortet som kommer att skickas i veckan.

Jag har varit hos guldsmeden som gjorde våra förlovningsringar och bestämt vigselring, jag har varit på konsultation till brudbuketten, vi har fixat klart det sista med inbjudningskorten och vi har enast om färg på Mateus-porslinet som vi önskar oss. Nu kan vi vila en stund:)

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh allt det här låter så härligt att tillsammans planera för något som måste vara det bland dom störta upplevelserna i era liv. Bröllopet!



Vacker bild på stolen och den fina bröllopsmappen.



Ha en fortsatt skön söndag. //Lissen

2011-01-30 @ 16:55:10
Postat av: Lotten

Åhh vad härligt det måste vara att planera allt! Just planeringen är ju oftast det roligaste höll jag på att säga men det är väl klart att själva bröllopet med efterföljande fest skall vara roligast ;-)



Ang glasburkarna kan det varit Holmens marknad... eller Emmaus på Hisingen...tror jag.



Kraam Lotten

2011-01-30 @ 17:44:36
URL: http://ornnastet.blogspot.com
Postat av: Lotten

Åhh vad kul det måste vara att planera allt inför bröllopet!



Glasburkarna kan ha varit på Holmens Marknad jag såg dem på.... tror jag... eller kanske Emmaus på Hisingen..?



Kraam Lotten

2011-01-30 @ 17:48:12
URL: http://ornnastet.blogspot.com
Postat av: Sofia

Vilken fin inspirationsbok!



Haha, jag vet inte? Anton fick för sig det över en natt också. Dagarna efter satt han konstant och läste om allt om fiskar och akvarium på internet. Haha, lika bra att vara tyst så kanske han glömmer bort det! :P



Vad roligt att du gillar vårat hem! Har olika kategorier med en massa bilder. Måste fixa nån där man ser akvariet också nån gång.



Hoppas du haft en riktigt härlig helg!

2011-01-30 @ 18:07:20
URL: http://landinskan.blogg.se/
Postat av: Hannis

Hur många gånger jag än klickar i "kom i håg mig" så är jag ändå bortglömd när jag kommer tillbaka=))

Gör jag något fel tro??



Fin bild på stolen och vackra boken!

Låter som att du har saker och ting under kontroll.

Bra det!



Kram Hannis

2011-01-31 @ 12:27:54
URL: http://www.hannishem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0