En vit till

Kommer ni ihåg det här?

Jag blev iallafall påmind om det häromdagen när mannen frågade varför byrån ser ut som den gör... så när jag ändå höll på att måla sängstommen, drog jag några drag på byrån också. Planen var att skrapa bort den gula färgen så att den blev sitt ursprungsträ. Men bara att inse: om man inte gör klart det från början så kommer det aldrig att ske.

Beslutet att den skulle målas istället togs snabbt, och här är det vita resultatet.



Nu tycker jag att vi tar helg!

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Kinga

Blev ju fantastiskt bra ändå! Behöver inte alltid göra allt från skratch! :)

2011-01-14 @ 21:15:13
Postat av: Hemmakatten

Väldigt fint!

2011-01-14 @ 23:45:10
URL: http://hemmakatten.blogg.se/
Postat av: Frk pyssel

Jättefin, men ännu finare, ert plåtskåp! Vilken dröm, ett sånt vill jag också ha!

2011-01-21 @ 10:28:02
URL: http://pysselmama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0