Ren luft

Igår behövde jag ha lite luft på lunchen, och var hittar man den bästa luften? I secondhandbutiken precis utanför jobbet så klart;) Var där förra veckan också och spanade in dessa thekoppar, men sansade mig då. Har sedan faktiskt tänkt på dem titt som tätt, så om de fanns kvar igår skulle de bli mina...!


Detta är ytterligare en anledning till att vi behöver köpa ett fint och stort träskåp. Men om jag känner vår ekonomi rätt nu, så får det vänta till efter bröllopet.

Imorgon tar vi helg, skönt. Ser fram emot att äntligen, ÄNTLIGEN få se Robyn live på lördag. P3 Guldgalan kommer till Göteborg:)

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, förstår absolut att man hittar dem bästa luften där! Kopparna var ju dessutom jättesöta. Även vi (läs jag) letar ett stort skåp att ha porslin i. Hyllan jag har all min keramik på lutar oroväckande...



Ha en riktigt bra fredag, sen är det helg!

Kram Maria

2011-01-20 @ 21:48:28
URL: http://mariaemb.blogspot.com/
Postat av: Hemmakatten

Fina muggar! Vad roligt att se Robyn live. Senaste plattorna kryllar av hits! Trevlig helg!

2011-01-21 @ 13:25:10
URL: http://hemmakatten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sådär brukar jag tänka också, att om det är kvar måste det vara meningen att jag ska få "dom".



Åh vad roligt att se Robyn live!

2011-01-21 @ 20:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0