Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Malin med bloggen Joy For Home. Och det är klart att antar jag den...!



Fyra saker jag gjort idag......

Jag har gjort en praktvurpa, men räddat upp min precis innan jag slog i marken

Skrattat

Druckit en mango/ananas/banan smoothie

Gått en morgonpromenad


Fyra TV-program jag gärna tittar på......

Solsidan

Halvåtta hos mig

En plats vid havet

CSI


Fyra saker jag längtar efter

Att bli Fru

Semester på Aruba i höst

Att min vän ska flytta hem från London

Ett stort hus vid havet



Fyra saker på min önskelista

Ett stort hus vid havet

En rosa Kitchen Aid

Eames-stolar

Vit golv med stora, robusta plankor


Bilder från Google bildsök.

Tack Malin! Jag skickar vidare till Lotten med färgstarka och fina bloggen Nästet.
Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Jill

Stort hus vid havet...ja det hade inte varit fel! Hade nog varit nöjd med ett litet också... :-)



Hoppas du har en fin torsdag!

2011-01-13 @ 11:04:17
URL: http://fyrarrumochkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0