Vinterarkiv

Så var det dags för nya tag, Fabrikens tisdagstema är igång igen. Idag är det dags för recykling. Jag tänker genast på alla loppisfynd man har samlat på sig, och även hur mycket man skänker eller säljer själv på Tradera eller liknande. Verkar som att trenden håller i sig, och den som aldrig kunde tänka sig att handla loppis för något år sedan, är säkerligen värsta loppisfantasten idag. Härlig utvecklig tycker jag:)

En sida som jag brukar spana på efter inspiration är Factory 20. Många, underbara saker som man mer än gärna hade velat ha hemma. Just nu vill jag ha denna arkivlåde-byrån i hallen, där skulle man säkerligen få plats med alla tusen vantar, mössor och halsdukar som krävs denna årstid.

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Tack för uppmuntrande ord! Jag känner på mig att det är värt det i längden, så jag tror jag kan uthärda denna jobbiga trötthet nu i början. Kan tänka mig att man kommer in i det sen, tycker redan att det känns bra att byta ut pasta, potatis etc mot annat. Hur mycket gick du ner, och på hur lång tid?



Kram

2011-01-04 @ 20:47:09
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Jill

Läckert! Det har inte jag heller tackat nej till. :)



Hoppas du har haft en fin tisdag!

2011-01-04 @ 21:53:44
URL: http://fyrarumochkok.blogspot.com
Postat av: Hannis

Oja! Visst är dom snygga arkivskåp!

Undrar om man kan få tag på såna på någon kommunåtervinning?



Hoppas att det går bra med godis och tränande!

Bestämde mig för att ta tag i mitt joggande det nya året...

Trodde att lungorna skulle ge upp men det går ju över som tur är=))



Kram Hannis

2011-01-05 @ 05:44:05
URL: http://www.hannishem.blogspot.com
Postat av: isa

Ett sådant skåp skulle jag också vilja ha :) Det skulle bryta av så snyggt mot våran vita och kontrastfulla inredning. Jag skulle även kunna tänka mig ett gult arkiv skåp. Hummm.. Tål att tänkas på tack för tipset!!!!!!!! Mvh isa

2011-01-06 @ 10:11:00
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag har fastnat för loppisprylar jag också, det gör att det blir en helt annan känsla. Men jag är dock liiite skeptisk till vissa saker. Och jag tycker fortfarande att andras gamla kläder luktar lite konstigt. Men det tar sig! :)



Det är samma här, jag skulle vilja bo större (hus!) för att få plats med en massa roligt. Saker och idéer! Men samtidigt trivs jag i lägenheten.



Ha en härlig dag! Kram.

2011-01-06 @ 13:32:09
URL: http://landinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0