Dagens kontor


Fabrikens tisdagstema: Min blogghörna.

Sin blogghörna alltså... ska jag verkligen visa en bild på soffan? Nej, tar den blogghörnan där jag skulle vilja befinna mig nu istället, vilket är någonstans i London. Bilderna är från Portobello, ett härligt myller av liv och rörelse som jag gärna hade bytt till mig mot spårvagnsgnissel. (Positiv var det ja... jo, det kommer!)

Idag en löptur till havet, härligt att andas in lite saltdoft efter att ha haft datautbildning hela dagen. En jordgubbsmilkshake på det och en timmes mer ljus på kvällen. Förhoppningsvis hjälper det till en snabb energi-boost. Nu tror jag minsann att det är dags för Leif GW i rutan;)
Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Lotten

Vilka underbara bilder från London! Åhh vad jag längtar dit nu när jag ser dina bilder....

2011-03-29 @ 20:52:33
URL: http://ornnastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0