Undanflykt

Men vad svårt det skulle vara att komma tillbaka till vardagen. Hade drygt tre dagars semester, och vad hände egentligen... jag ville ha mer:) Jag vill flytta till London nu, eller helst igår. Räcker inte att jag har bott där ett år, för det var faktiskt tio år sen. Eller så kan jag tänka mig New York. Thailand kanske. Köpenhamn funkar. Ibland längtar man ju bara bort.  

En vecka har gått sen vi kom hem, och jag är fortfarande helt slut på energi. Men det är då man ska blogga, eller...! Ja!

Inspiration och energi borde komma efter en kik hos all er andra. Hos mig idag får ni se två skålar som jag köpte på min favvo-affär. Dock undrar jag om jag verkligen ska kalla den favvo längre. Eller ja, kanske bara den i London som inte får kallas favvo. Anthropologie kommer de ifrån iallafall, och köpet var mer "jag-måste-ha-med-mig-nåt-härifrån" än nåt annat. Jag älskar skålarna, men hur många små skålar behöver man ha egentligen... jaja, det är väl som med skor, man får aldrig nog.

Önskar alla en trevlig måndag, och sen ska jag återkomma med ett positivt inlägg...!




Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Jill

Älskar Anthropologie jag med, men är mycket mer förtjust i butiken i New York än den i London. Och så kan det väl få vara? Ska till New York i september... :-)

Söta skålar iallafall, tror faktiskt inte man kan få för många.



Ha det gott! Och välkommen tillbaka!

2011-03-28 @ 21:07:18
URL: http://fyrarumochkok.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Hej! Välkommen tillbaka! Jobbigt att du inte hunnit landa riktigt från resan, hoppas inspirationen infinner sig tillsammans med våren och solen :) Underbara skålar och nej, man kan inte får för många :)



Ha det gott! kram Linnéa

2011-03-29 @ 15:58:57
URL: http://drommarochlycka.blogspot.com/
Postat av: Hannis

Inte för att jag tycker att ditt inlägg kändes negativt. Är glad att du dök upp för jag har funderat vart du tagit vägen=))

Fattar känslan av att vilja bort.

Jag sticker om en vecka och kan inte koncentrera mig på någonting!



Jag gillar skålarna!

Den grå= Favorit!



Kram till dig/Hannis

2011-03-29 @ 19:48:49
URL: http://www.hannishem.blogspot.com
Postat av: Anonym

Supersöta skålar och det måste ha varit härligt att åka på kärlekssemester till London.

2011-04-01 @ 22:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0