Och nåt att gå på

Det är med golv som med skor: en outfit med fel skor blir bara så... fel. Jag är väldigt svag för träplank, och det är vad jag hade valt om vi hade lagt golvet hemma själva. Det var redan klart när vi flyttade in. Vi har sånt där standard parkettgolv i alla rum, förutom kök och badrum. Visst är det fint, men kan kännas lite tråkigt och opersonligt på nåt sätt.

Har på senare tid upptäckt svart trägolv, och jag tycker att det är grymt snyggt. Men ingenting går väl upp mot ett gediget, gammalt, vitt trägolv:) Så mina golvdrömmar är väl på varsin sida om färgskalan kan man säga, men jag hoppas att jag snart kan få ha båda.



Båda bilderna kommer från Alvhem. Fler golvinspirerande inlägg hittar du på Fabriken!
Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller precis med dig, både ett svart och vitt trägol tack!:)

2011-03-08 @ 20:41:27
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja tack, önska får man göra.

Men tills vidare nöjer jag mej med mitt lite vanligare.



Ha det gott. // Lissen

2011-03-08 @ 21:30:45
Postat av: VitaVardagen

Tack för din söta kommentat! Vitt gammalt trägolv hade inte jag heller tackat nej till :) Vilken mysig blogg du har! Kram Johanna

2011-03-09 @ 17:21:50
URL: http://www.vitavardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0