Gröna rummet

Jag hängde inte riktigt med igår med tisdagstemat på fabriken, så det får helt enkelt bli ett onsdagstema för mig istället. Det handlar om utomhus: trappan, verandan eller balkongen.

Här finns det en härlig balkong som är som vårt extrarum ena halvan av året. Dörren dit ut står nästan alltid på vid gavel, och växterna trivs som fisken i detta inglasade och varma rum.

Undra om jag försöker mig på nåt rekord i antal bilder i ett och samma inlägg... och jag vet ju så väl att "välja bort är också att välja", men jag kanske är för trött för att sortera bort. Så istället för att fortsätta vara vaken vi datorn, tänker jag flytta mig till sängen.

God natt på er:) 



Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Hemmakatten

Det är verkligen en oas! Mysigt. Jag gillar många bilder! :)

2011-05-26 @ 10:48:51
URL: http://hemmakatten.blogg.se/
Postat av: Tina

Det måste vara guld värt att ha en sådan. Ser hur mysigt ut som helst, så fin kopparbinge du har på golvet..



Ha det gott i helgen!

2011-05-27 @ 07:28:05
URL: http://www.meandmyshed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0