Love in NY

En väldigt stark och tydlig trend bland alla mina vänner tycks just nu vara att åka till New York. Jag längtar dit, den toppar definitivt min lista över favoritstäder. 

För lite mer än ett år sedan var jag där med min blivande, det var där vi förlovade oss och där vi köpte denna reg-skylten. När vi skulle sätta in annonsen i tidningen ringde den kvinnan som hade hand om annonserna upp mig enbart för att fråga hur det var i New York nu för tiden. Hur vädret hade varit och vilka sevärdheter vi hade kollat på. Hon hade varit där tio gånger sedan hon var där för första gången nångång i början på 80-talet, och New York är även för henne favoritstaden över andra.



Söndagsbilden på Fabriken
 

Kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0