Färgklick i vitt

Idag njuter jag av vaniljyoghurt med hallon och mango. Till skillnad från senaste dagarnas inte-så-nyttig mat;) Men hinner man inte laga mat, vad gör man då? Jo, då åker man till McDonalds inte mindre än tre gånger på fyra dagar.

Tallriken är från Ikea, men för väldigt längesen... mormor köpte dem säkert på 60-talet. Skeden köpte jag på Portobello i London, jag älskar de besticken! Tror dock inte att de är gjorda för att bli körda i maskin. Men jag tar det som en ursäkt för att åka till London snarast igen.

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Tina

Usch o pyton för hamburgare. Har precis kastat i mig en och mår inget vidare, är utomlands och fick göra ett litet undantag idag. Fort skulle det gå..

Nej, fom nästa vecka ska jag ta mig i kragen oavsett tid eller inte att äta ordentligt.

Bilden på skeden ser så spektakulär ut och är spännande, tycker jag.



Kvällskram på dig!

2011-05-05 @ 21:58:37
URL: http://www.meandmyshed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0