Yellow love

Vårt bröllop närmar sig med stormsteg... och vi är inne i slutfasen av planeringen. I veckan har jag provsatt frisyren, och vi har varit ute på Björkö där vi ska gifta oss för att sätta de sista detaljerna med restaurangen.

I helgen blir det att färdigställa festprogram, meny och lite annat småpyssel. Mysigt och härligt att få drömma sig bort lite, för det är så det känns när vi håller på. Något som egentligen är ganska overkligt och något som bara andra gör, men samtidigt så känns det otroligt spännande och pirrigt.

Fick se dessa bilder idag och blev så glad av dem att jag måste visa för er. Vi kommer inte ha minsta gnutta gult på vårt bröllop (förutom solen då som kommer att lysa klart och glatt från himmelen), men detta var väldigt uppiggande och energigivande! Bloggen och resten av inlägget hittar du här.  




Önskar alla en trevlig helg:)

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Tina

De där prylarna var riktigt kul, trots att det var gult. Jag gillar det fast ändå inte..lite dubbel hatkärlek till den färgen.

Björkö har jag varit på, Hönö känner jag väl till. Klart att solen kommer att lysa på er, finns inget annat med på kartan.



Ha det gott i helgen! Kram/Tina

2011-05-06 @ 16:15:23
URL: http://www.meandmyshed.blogspot.com
Postat av: Hemmakatten

Vad kul att det närmar sig. Planeringen & tankarna inför är väl en stor del av upplevelsen kan jag tänka mig. Själv klart kommer solen att lysa på er! Trevlig helg!

2011-05-06 @ 19:01:20
URL: http://hemmakatten.blogg.se/
Postat av: Fröken Prickig

Ha en trevlig och kreativ helg:)

2011-05-06 @ 19:16:12
URL: http://frokenprickig.blogg.se/
Postat av: Hannis

Oooo, vad spännande att det börjar dra ihop sig=))

Jag hoppas ju att vi kanske kan få se någon liten bild!



Nog var det en enrgikick med det gula.

Kul med lite färg även om jag är en färgfegis.



Kramen Hannis

2011-05-09 @ 10:51:37
URL: http://www.hannishem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0