Get framed

I min virvelvind förra veckan fick jag en massa småsaker gjort som har väntat länge på slutförande, bland annat två kort från bröllopet som stod och säckade ihop på tavellisten i sovrummet. I mitt rensande hittade jag två ramar som passade och vips så blev bilderna raka i ryggen igen.

Fick världens finaste album av brudtärnan som hon knåpat och klistrat ihop, med bilder från hela bröllopsdagen plus en film från svensexan och en från möhippan. Wow, säger jag bara, vi blev så glada för det!

Nu fattas bara det där stora rummet du vet där jag ska hänga upp brudklänningen på väggen på en fin krok, och ställa skorna under och göra iordning ett collage med menyn, festprogrammet och sätta våra respektive föräldrars bröllopsfoto bredvid och allt det där.... ja det där som sker sen när vi har köpt det där stora huset vid havet.





 

Måndag idag och storm i Göteborg, så jag slog till på ett Body Combat pass och en hemmabakad kanelbulle till kvällsmat. På det blir det lite pinsamheter i Idol och kanske en randrapport i mitt påbörjade stickprojekt:)

 

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Tina

Så fint du har gjort på väggen, minnen av en stor dag.

Ja, herregud så det blåser. Gissa vem som tvättade alla fönster igår...



kram

2011-09-13 @ 11:39:09
URL: http://www.meandmyshed.blogspot.com
Postat av: Jenny

Skönt att höra att fler än jag kör en helkväll i soffan :) Samvetet kan verkligen riva i mig ibland, speciellt den här tiden, då jag borde passa på att vara ute så mycket som möjligt innan det är mörkt och storm. Men ibland orkar man faktiskt inte :S :).

Skön tisdag!



P.s Så FiNa ni är!:D D.s

2011-09-13 @ 18:22:19
URL: http://lillstinta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0